Profil (Hvem er jeg?)

Jeg er naturligvis medlem af Dansk Kørelærer Union

Jeg hedder Kim Hylleberg Mikkelsen, og har taget uddannelsen som kørelærer til kat. B i 2012 samt i kat. C, D, E i 2019, efter at have gået med drømmen om at blive kørelærer siden 1984, hvor jeg var i skolepraktik som kørelærer.

Jeg har mit teorilokale på Søndre Ringgade 2 i 8000 Aarhus C, hvor jeg selv står for undervisningen, der foregår som tavleundervisning i hold, krydret med mine egne erfaringer fra min tid som erhvervschauffør gennem 22 år.

Jeg står også selv for øvelseskørslen i skolevognen, så du vil ikke komme til at møde mange forskellige ansigter.

Jeg sætter en stor ære i at gøre tingene perfekt, og vil derfor ikke gå på kompromis med undervisningen, da det du lærer hos mig skal bruges mange år frem i tiden.

Min målsætning på dine vegne er, at du får den nødvendige undervisning i både teori og praksis, så du kan bestå prøverne indenfor de obligatoriske timer og efterfølgende færdes i trafikken på en sikker og hensynsfuld måde.

Jeg er medlem af Dansk Kørelærer Union, som er din garanti for ordnede forhold og altid up to date undervisning.

At vælge den rigtige kørelærer er en tillidssag, så derfor er du altid velkommen til at kontakte mig til en snak.

Skolevognen

Du vil komme til at køre i en Volvo XC60 (2018), som er en dejlig bil. Du kommer til at sidde lidt højere, og får derfor et godt overblik i trafikken.

Skolevogntoget til stor trailer

Vogntoget du kommer til at køre består af Volvo XC60 og en Henra trailer med presenningsopbygning.